Francia libera pianu di energia rinnuvevuli per Guyana francese, sol

U Ministeru di l'Ambiente, l'Energia è u Mare (MEEM) di Francia hà annunziatu chì a nova strategia energetica per a Guyana Francese (Programmation Pluriannuelle de l'Energie - PPE), chì hà da scopu di prumove u sviluppu di l'energie rinnuvevuli in u territoriu d'oltremare di u paese, hè stata publicatu in u ghjurnale ufficiale.

U novu pianu, u guvernu francese hà dettu, si concentrerà principalmente nantu à u sviluppu di unità di generazione solare, di biomassa è idroelettrica. Per mezu di a nova strategia, u guvernu spera di aumentà a parte di e rinnovabili in u mix di l'electricità di a regione à 83% da u 2023.

In quantu à l'energia solare, u MEEM hà stabilitu chì i FIT per i sistemi fotovoltaici di picculi dimensioni cunnessi à a rete aumenteranu di 35% in paragunà à i tassi attuali in u cuntinente francese. Inoltre, u Guvernu hà dettu chì sustenerà prughjetti PV autonomi per l'autoconsumu in e zone rurale di a regione. I suluzioni di almacenamentu seranu ancu promossi da u pianu, per sustene l'elettrificazione rurale.

U guvernu ùn hà micca stabilitu un tappu di sviluppu di l'energia solare in termini di MW installati, ma hà dettu chì a superficia aggregata di i sistemi PV installati in a regione ùn deve esse più di 100 ettari per 2030.

E piante PV montate in terra in terreni agriculi seranu ancu cunsiderate, ancu s'ellu deve esse cumpatibili cù l'attività realizate da i so patroni.

Sicondu statistiche ufficiali di u MEEM, a Guyana francese avia 34 MW di capacità PV senza suluzioni di almacenamentu (cumpresi i sistemi stand-alone) è 5 MW di putenza installata custituita da suluzioni solar-plus-storage à a fine di u 2014. Inoltre, a regione. avia 118,5 MW di capacità di generazione installata da e centrali idroelettriche è 1,7 MW di sistemi di energia di biomassa.

Per mezu di u novu pianu, u MEEM spera di ghjunghje à a capacità PV cumulativa di 80 MW da 2023. Questu serà custituitu da 50 MW di installazioni senza almacenamiento è 30 MW di solar-plus-storage. In u 2030, l'energia solare installata hè prevista per ghjunghje à 105 MW, diventendu cusì a seconda fonte d'electricità di a regione dopu l'idroelettrica. U pianu esclude cumplettamente a custruzzione di novi centrali di energia fossili.

U MEEM hà sottolineatu chì a Guyana, chì hè una regione cumplettamente integrata in u statu cintrali francese, hè l'unicu territoriu di u paese chì hà a perspettiva di una crescita demugrafica è chì, in cunseguenza, hè necessariu più investimentu in infrastruttura energetica.


Tempu di Postu: Nov-29-2022