I sistemi di energia eolica è fotovoltaica installati in Germania anu pruduciutu circa 12,5 miliardi di kWh in marzu. Questa hè a più grande pruduzzione da fonti di energia eolica è solare mai registrata in u paese, secondu i numeri pruvisorii publicati da l'istitutu di ricerca Internationale Wirtschaftsforum Regenerative Energien (IWR).
Questi numeri sò basati nantu à e dati da a Plataforma di Trasparenza ENTSO-E, chì furnisce un accessu gratuitu à e dati di u mercatu di l'electricità paneuropea per tutti l'utilizatori. U record precedente stabilitu da u solar è u ventu hè statu registratu in dicembre 2015, cù circa 12,4 miliardi kWh di energia generata.
A pruduzzione aggregata da e duie fonti in marzu hè stata di 50% da marzu 2016 è 10% da ferraghju 2017. Questa crescita era principalmente guidata da PV. In fattu, PV hà vistu a so pruduzzione aumentà 35% annu à annu è 118% mese à mese à 3,3 miliardi kWh.
L'IWR hà sottolineatu chì sti dati sò ligati solu à a rete di l'electricità in u puntu di alimentazione è chì l'autoconsumu includenu a putenza di u solare seria ancu più altu.
A pruduzzione di l'energia eolica hè stata di 9,3 miliardi di kWh in marzu, una ligera diminuzione da u mese precedente, è una crescita di 54% paragunata à marzu 2016. U 18 di marzu, però, i centrali eoliche anu ottinutu un novu record cù 38 000 MW di putenza injected. U record precedente, stabilitu u 22 di ferraghju, era di 37 500 MW.
Tempu di Postu: Nov-29-2022