U rapportu di e rinnovabili REN21 trova una forte speranza per u 100% rinnuvevule

Un novu rapportu da a rete di pulitica di energia rinnuvevule multi-stakeholder REN21 publicata sta settimana trova chì a maiuranza di l'esperti glubale nantu à l'energia sò cunfidenti chì u mondu pò passà à un futuru di energia rinnuvevule 100% à a mità di stu seculu.

Tuttavia, a fiducia in a fattibilità di sta transizione vacilla da regione à regione, è ci hè una credenza quasi universale chì i settori, cum'è u trasportu, anu un pocu à fà se u so avvene hè di esse 100% pulitu.

U rapportu, intitulatu REN21 Renewables Global Futures, hà postu 12 temi di dibattitu à 114 esperti energetichi rinumati tratti da tutti i quattru anguli di u globu.L'intenzione era di stimulà è innescà u dibattitu annantu à e sfide chjave di l'energia rinnuvevule, è era attentu à include i scettichi di l'energia rinnuvevule cum'è parte di quelli indagati.

Nisuna previsione o proiezione hè stata fatta;piuttostu, i risposti di l'esperti è l'opinioni sò stati cullati in modu di furmà una stampa coherente di induve a ghjente crede chì u futuru energeticu hè guidatu.A risposta più degna di nota hè stata quella chì hè stata ricavata da a Question 1: "100% rinnovabili - una cunsequenza logica di l'Accordu di Parigi?"À questu, più di u 70% di i rispondenti crede chì u mondu pò esse 100% alimentatu da l'energia rinnuvevule per 2050, cù l'esperti europei è australiani chì sustenenu più fermamente sta visione.

In generale, ci era un "consensu eccessiva" chì e rinnovabili dumineranu u settore di l'energia, cù l'esperti chì anu nutatu chì ancu e grandi corporazioni internaziunali optanu sempre di più per i prudutti di l'energia rinnuvevule sia da e utilità sia attraversu l'investimentu direttu.

Circa u 70% di l'esperti intervistati eranu cunfidenti chì u costu di e rinnovabili cuntinueghjanu à calà, è facilmente sottumettenu u costu di tutti i carburanti fossili da 2027. Ugualmente, a maiuranza sò cunfidenti chì a crescita di u PIB pò esse decoupled da l'aumentu di u cunsumu d'energia, cù i paesi. Diversi cum'è Danimarca è Cina citati cum'è esempi di nazioni chì anu sappiutu riduce u cunsumu di energia, ma ancu gode di u crescita ecunomica.

Principali sfide identificate
L'ottimisimu per un futuru più pulitu trà quelli 114 esperti hè statu temperatu cù i soliti servitori di moderazione, in particulare trà alcune voci in Giappone, i Stati Uniti è l'Africa induve u scetticismu annantu à a capacità di queste regioni di funziunà cumplettamente cù energia 100% rinnuvevule.In particulare, l'interessi di l'industria di l'energia cunvinziunali sò stati citati cum'è ostaculi duri è obdurati per una più larga assunzione di energia pulita.

In quantu à u trasportu, un "cambiamentu modale" hè necessariu per cambià cumplettamente a traiettoria di l'energia pulita di quellu settore, u rapportu hà truvatu.A sustituzione di i motori di combustione cù i motori elettrici ùn serà micca abbastanza per trasfurmà u settore, a maiò parte di l'esperti crede, mentre chì un abbracciu più largu di u trasportu basatu in ferrovia invece di u trasportu stradale avarà un impattu più cumpletu.Pochi, però, credenu chì questu hè prubabile.

È cum'è sempre, parechji sperti anu criticatu i guverni chì ùn anu micca riesciutu à furnisce a certezza di pulitica à longu andà per l'investimentu rinnuvevule - un fallimentu di dirigenza vistu finu à u Regnu Unitu è ​​​​i Stati Uniti, finu à l'Africa subsahariana è l'America di u Sud.

"Stu rapportu presenta una larga gamma di opinioni di l'esperti, è hè destinatu à stimulà a discussione è u dibattitu annantu à l'opportunità è e sfide di ottene un futuru energeticu 100% rinnuvevule à a mità di u seculu", hà dettu u secretariu esecutivu di REN21 Christine Lins."U pensamentu vulintu ùn ci porta micca quì;solu per capiscenu pienamente e sfide è impegnendu in un dibattitu informatu nantu à cumu superà, i guverni ponu aduttà e pulitiche ghjuste è incentivi finanziarii per accelerà u ritmu di implementazione ".

A sedia REN21 Arthouros Zervos hà aghjustatu chì pochi avianu cridutu in u 2004 (quandu REN21 hè stata fundata) chì da 2016 l'energia rinnuvevule conta per 86% di tutte e novi installazioni di energia di l'UE, o chì a Cina seria a prima energia pulita di u mondu."E chjama allora per l'energia rinnuvevule 100% ùn sò micca state pigliate in seriu", disse Zervos."Oghje, i principali esperti energetichi di u mondu sò impegnati in discussioni raziunali nantu à a so fattibilità, è in quale tempu".

Ulteriori scuperte
I "12 dibattiti" di u rapportu anu toccu una serie di temi, in particulare dumandendu nantu à un futuru energeticu 100% rinnuvevule, ma ancu i seguenti: cumu si ponu allineà megliu a dumanda di energia globale è l'efficienza energetica;hè "u vincitore piglia tuttu" quandu si tratta di generazione di energia rinnuvevule;u riscaldamentu elettricu sustituisce u termale;quantu parte di u mercatu di i veiculi elettrici riclamà;hè u almacenamentu un cuncurrente o sustenitore di a rete elettrica;e pussibilità di mega-città, è a capacità di rinnovabili per migliurà l'accessu à l'energia per tutti.

I 114 esperti interpellati sò stati scelti da tuttu u globu, è u rapportu REN21 hà raggruppatu e so risposte medie per regione.Eccu cumu rispondenu l'esperti di ogni regione:

Per l'Africa, u cunsensu più ovvi era chì u dibattitu di l'accessu à l'energia ombreghja sempre u dibattitu 100% di l'energia rinnuvevule.

In l'Australia è l'Oceania, a chjave per piglià era chì ci sò grandi aspettative per 100% rinnovabili.

L'esperti chinesi credi chì alcune regioni di a Cina ponu ottene u 100% rinnuvevuli, ma crede chì questu hè un scopu troppu ambiziosu in u mondu.

● A maiò preoccupazione di l'Auropa hè di assicurà un sustegnu forte à 100% rinnuvevuli per luttà contra u cambiamentu climaticu.

In India, u dibattitu di u 100% di e rinnovabili hè sempre in corso, cù a mità di quelli intervistati chì crede chì u mira hè improbabile per u 2050.

● Per a regione Latam, u dibattitu annantu à u 100% rinnuvevule ùn hè micca ancu principiatu, cù questioni assai più pressanti attualmente nantu à a tavula.

● E limitazioni spaziali di u Giappone diminuiscenu l'aspettattivi nantu à a pussibilità di 100% rinnuvevuli, anu dettu l'esperti in u paese.

● In i Stati Uniti ci hè un forte scetticismu circa 100% rinnuvevuli cù solu dui di ottu sperti cunfidenti chì si pò accade.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019